![]() |
|
|
||||||||
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ПомощьРасширенная гарантия Nokian TyresКомпания Nokian Tyres предоставляет Расширенную гарантию (Hakka Guarantee) на зимние автошины Nokian Hakkapeliitta 7, Hakkapeliitta 7 SUV, Hakkapeliitta 8, Hakkapeliitta 8 SUV, Hakkapeliitta 9, Hakkapeliitta 9 SUV, Hakkapeliitta R2, Hakkapeliitta R2 SUV, Hakkapeliitta R3, R3 SUV а также на летние автошины Hakka Green 2, Hakka Blue 2, Hakka Blue 2 SUV, Hakka Black 2, Hakka Black 2 SUV. Компания Nokian Tyres обязуется выполнить бесплатный ремонт или замену приобретенной шины в случае появления в процессе эксплуатации любого повреждения, включая проколы, порезы, разрывы, вздутия на боковине, за исключением случаев, в которых повреждения носят умышленный характер (акты вандализма со стороны покупателя или третьих лиц). Расширенная гарантия распространяется на шины, остаточная глубина протектора которых составляет не менее 4 (четырех) миллиметров.
Расширенная гарантия действует на протяжении 1 (одного) года с момента продажи и распространяется на шины, приобретенные покупателем Шинных Центрах VIANOR или АШЦ Nokian Tyres на территории Украины. Во время продажи шин Шинный Центр VIANOR или АШЦ Nokian Tyres выдает потребителю должным образом заполненный гарантийный талон с присвоенным во время заполнения уникальным номером и заносит информацию о талоне в единый электронный реестр.
Для обслуживания по условиям Расширенной гарантии, потребитель обращается в любой Шинный Центр VIANOR или АШЦ Nokian Tyres на территории Украины, предъявляет поврежденную шину, оформлений гарантийный талон и свое удостоверение водителя.
Що таке Розширена гарантія Hakka-Guarantee?
Розширена гарантія Hakka-Guarantee – це додаткова перевага для покупців шин Nokian, яка полягає в тому, що навіть при випадковому пошкодженні шини вона буде безкоштовно замінена або відремонтована.
На які шини Nokian розповсюджується Розширена гарантія? Розширена гарантія Hakka-Guarantee розповсюджується на зимові шини Nokian Hakkapeliitta 7, Hakkapeliitta 7 SUV, Hakkapeliitta 8, Hakkapeliitta 8 SUV, Hakkapeliitta 9, Hakkapeliitta 9 SUV, Hakkapeliitta R2, Hakkapeliitta R2 SUV, Hakkapeliitta R3, R3 SUV а також на літні автошини Hakka Green 2, Hakka Blue 2, Hakka Blue 2 SUV, Hakka Black 2, Hakka Black 2 SUV.
Як підтверджується надання Розширеної гарантії на придбані шини?
Під час продажу Вам надається заповнений Гарантійний талон на придбані шини, якому присвоюється унікальний номер, та інформація щодо якого заноситься до Єдиного електронного реєстру гарантійних талонів. Гарантійний талон не видається Шинним Центром, якщо монтаж придбаних у такому Шинному Центрі шин на автомобіль споживача виконується не в цьому Шинному Центрі, або типорозмір шин не відповідає рекомендованому виробником автомобіля типорозміру.
Розширену гарантію на шини Nokian надають виключно Шинні Центри Vianor та Vianor Express. В інших роздрібних торгових точках Розширена гарантія на шини Nokian не надається.
У мене сталося пошкодження шини. Де я можу отримати гарантійне обслуговування за Розширеною гарантією?
Для отримання гарантійного обслуговування Ви можете звернутися до будь-якого Шинного Центру Vianor та Vianor Express на території України. Це дуже зручно, оскільки, подорожуючи Україною, Ви можете отримати гарантійне обслуговування в будь-якому з більше ніж 140 таких Шинних Центрів в майже кожному куточку України.
За яких умов я можу отримати гарантійне обслуговування за Розширеною гарантією?
Гарантійне обслуговування за Розширеною гарантією надається, якщо:
Які пошкодження відносяться до Негарантійних випадків?
• навмисні пошкодження (акти вандалізму з боку споживача або третіх осіб),
В чому полягають правила експлуатації шин?
Правила експлуатації літніх шин полягають в дотриманні двох умов: шини мають експлуатуватися виключно у відповідності до сезону (зимові – у період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні – у період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня) та в шинах має підтримуватися тиск не нижче того, що визначений виробником автомобіля, на якому вони встановлені.
В якому випадку виконується ремонт пошкодженої шини, а в якому – заміна?
Ремонт пошкодженої шини виконується виключно у випадку проколу протектора діаметром не більше п’яти міліметрів. У всіх інших випадках виконується заміна шини.
Чи повинен я щось сплачувати додатково під час отримання гарантійного обслуговування?
Ні, незалежно від того чи проводиться ремонт або заміна пошкодженої шини, покупець не несе жодних додаткових витрат. ![]() |
Наш адрес: г. Киев, ул. Автозаводская, 54 Телефоны: (050)681-00-99, (97)681-00-99 E-mail: info@autosezon.ua |
Шины: Nokian,
Dunlop,
Michelin,
Goodyear,
Bridgestone,
Pirelli,
Continental,
Toyo,
Fulda,
General,
Matador.
Диски: K&K, iFree, Kosei, Lenso, MAK, OZ, Rial, WSP Italy. Доставка по Украине: Киев, Харьков, Донецк, Днепропетровск, Луганск, Запорожье, Львiв, Чернигов, Одесса, Симферополь, Херсон, Винница, Черновцы, Черкассы, Хмельницкий, Ужгород, Тернополь, Сумы, Севастополь, Ровно, Полтава, Николаев, Луцк, Кировоград, Ивано-Франковск, Житомир. Интернет магазин «Авто Сезон». Copyright © 2008-2011. Все права защищены. |
Принимаем к оплате: ![]() резина киев купить с доставкой Разработка сайта: «Софос», г. Киев |
![]() |